yengemin çayına azdırıcı damla koyup siktim

25 Jan

Merhaba değerli sex hikayesi okurları. ben Gürsel yazacağım hikaye tamamen gerçek yaşanmış bir olaydır hikayeme girmeden önce kendimi tanıtayım ben 180 boyunda 80 kilo 19 yaşında esmerim bu olay 3 sene önce başımdan geçti ve hala devam etmektedir. 3 sene önce ocak ayında çok müthiş bir kar yağmıştı. bizim ev kaloriferli olduğu için elektrikler kesilince ısınamıyorduk ve elektrikler de en az bir hafta yoktu. Yengemgile gidecektik onların ev sobalı olunca ısnma sorunu olmayacaktı. ilk gece yengemgilde oturduk muhabbet etik amcam ise yurt dışına gideli 2 sene olmuştu biraz dertleştikten sonra yattık. Ama benim ergenliğimden beri tek hayalim yengemdi onu nasıl beceririm diye fırsat kollar plan yapar hayal kurardım. (yengem 160 boylarında fiziği düzgün tahminimce 55 60 kilo arasında esmer tenli kapalı bir bayan ) bu fırsat ayağıma gelmişti ama nasıl yapardım aradan 2 gün geçmişti bizimkilerin ikisi de çalıştığı için benim de okul tatildi evde yengemle ikimiz kalıyorduk aklıma bir plan gelmişti hemen çarşıya gittim bir tane azdırıcı damla aldım. Ve yengemin yolunu tuttum saat daha sabahın onuydu yengem kapıyı açtı ben üşüdüm diyerek çay koymasını rica ettim oda hemen koyarım tabiki de geç sobanın yanına ısın dedi aradan 15 dk geçti çayı getirdi. Beraber içmeye başladık yengem ben bir lavaboya gideyim dedi. Fırsat bu fırsattı hemen azdırıcıyı damlattım çayına yalan söylemeyem kaç damla attım bilmiyorum. Görecek diye korkudan sayamadım. Neyse yengem geldi çayları içtik. Aradan 20 dk geçti yengemdeki değişiklikler gözle görecek şekildeydi. Muhabbbet etmeye başladık bana sordu kız arkadaş felan var mı diye. Bende yok dedim. Amcam ne zaman gelecek gibi sorular soruyordum.

Leave a Reply

